Livet Me Simon och Linus..

Om att vara mamma till två makalösa pojkar, om bra mat till hela familjen och mycket annat. Jag tror på filosofin "Mätta barn är glada barn, glada barn är mätta barn"!

Mysonsdag..

Publicerad 2015-02-04 20:48:19 i Allmänt,

idag var första dagen sen snön började vräka ner som jag tog ut Linus i vagnen. Vi gick en lite promenad, men det är inte lätt när det snöat ännu mer sen dom plogade i natt. :( Men vi kom till ICA och tillbaka med ett inköp av en sån där smoothiemixer till mig. Han tivs verkligen i sin "nya" vagn när vi är ute.
 
 
Veckohandlingen från mathem kom idag också. För en gångs skull fattades inget, vi hade inte fått några varor vi inte beställt osv. Allt var med så det är ju toppen. Jag tycker verkligen om att handla på mathem.se, dock stör det mig lite att jag ändå måste åka och köpa ersättning på coop eftersom mathem inte har det. Om mat.se kunde börja leverera hit byter jag direkt eftersom dom har hipps ersättning i sitt sortiment.
 
 
varje onsdag tar jag en bild på Linus för att kunna dokumentera hans utveckling vecka för vecka. Det har börjat bli knepigare och knepigare att få honom att sitta still och inte härja runt. Ser inte fram emot resterande 23 bilder som ska tas innan han blir ett år. Idag var han i alla fall glad, så är inte alltid fallet.
 
 
Kvällen var dock allt annat än kul. D:s möte drog över tiden och jag var själv med två griniga barn till läggdags. Men det gick bra och han kunde hjälpa mig med läggningen av Simon så jag kunde ge Linus kvällsflaskan och stoppa honom i sängen.
 
Nu ska jag hoppa i sängen så jag hinner sno åt mig någon timme innan Linus börjar krångla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela